Tallinn Turu

Tur süresi: 13-14 saat
Birlikte yapılabilecek turlar: Parnu turu

Otelde erken saatte buluşmamıza mütakiben Estonya’nın baskenti Tallinn’e hareket ediyoruz. Letonya- Estonya sınırını geçtikten sonra Estonya’ nın Baltık Denizine kıyı şirin sayfiye kasabalarından biri olan Parnu’ da öğle yemeği için mola veriyoruz. Parnu kasabasını gözlemleyip öğle yemeğimizi yedikten sonra Tallinn’ e devam ediyoruz. Ormanlar içerisinden geçerek sürecek 2 saatlik yolculuğumuz sonrası Tallinn’e varıp Tallinn şehir turuna başlıyoruz. Unesco tarafından Dünya Kültür Mirasları listesine alınmış ve en iyi korunmuş ortaçağ şehirlerinden biri olarak bilinen Tallinn şehir turumuz esnasında; eski şehir surları ve gözetim kuleleri, Aleksandr Nevsky Katedrali, Tall Herman Kulesi, Parlamento Binası, en güzel panaromik Tallinn fotoğraflarının çekildiği Tompea Tepesi, Dome Katedrali, St. Nicholas Kilisesi, Belediye Meydanı, Avrupa’ nın en eski ve hala aktif halde hizmet veren eczanesi gezilip görülecek yerler arasındadır. Şehir turu sonrası serbest zaman veriyoruz. Tur bitimi Riga’ ya dönmek üzere yola çıkıyoruz. Yaklaşık 4,5 - 5 saatlik yolculuk sonrası gece geç vakitte Riga’ daki otelimize varıyoruz.